JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

zondag 30 november 2008

Uit Amsterdam!

Hallo allemaal,
Ben weer terug van een leuke ervaring. We hadden geen verwachting van plaatsing, omdat er toch wel hele mooie mopsevriendjes meededen, en mijn neus nog niet helemaal zwart is. We gingen met 8 honden de ring in, en wij mochten voorop. Even 2 rondjes met zijn allen lopen en daarna plaats nemen op de tafel. Ik deed echt super mijn best. Mooi recht staan, lief kijken en niet weg duiken. Na het schrijven van zijn bevindingen mocht ik weer van de tafel. En de volgende was aan de beurt. En zo door tot iedereen geweest was. Nu moesten er een paar uit, want er waren maar 4 plaatsen. En tot onze verbazing bleven we in de ring. We waren helemaal in extase! De dag kon niet meer stuk. Na nog wat heen en weer geloop van ons mopsen met geleiders, werden we 4e geplaatst met een U. Helemaal super!!! Mijn andere vriendjes van Ulmer Haus deden het ook erg goed. Xoltan is nu jeugd kampioen en mijn zusje won haar klasse. Goed bloed he! Volgende week gaan we weer weg. Daar vertellen we later meer over.
Een lik van Franky

2 opmerkingen:

Bianca zei

Hey Frank!
Goed gedaan man. Ik wed dat je gewonnen zou hebben als je neus helemaal zwart was!
Dikke poot
Dao je zwarte mopsenvriend

Anoniem zei

Hallo Frankie
Wat heb jij een leuke website(blog)
Nu kan ik mooi volgen hoe het met je gaat op de shows.
Doe je de groetjes aan je baasjes en knuffels voor je vriendjes.

Knuffels Jacqueline en Sean