JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

zondag 21 december 2008

Uit Wychen

Hallo allemaal,
ben weer terug van een leuke dag. Het was zoals gewoonlijk weer gezellig. Vanochtend half 8 vertrokken uit de Tike. Lekker verder geslapen in de auto. Rond 9 uur aangekomen in Wychen. De baas heeft een goeie parkeerplaats uitgezocht, de buggy geinstalleerd, en met zijn allen naar binnen. Jamie vond het reuze leuk en liep dus voorop naar binnen. De ring opgezocht en de boel klaargezet. En toen wachten tot het onze beurt was. We hadden 48 franse bullen voor ons, dus dat duurde effe.Rond half 1 mochten de moppies starten. Eerst de puppies en toen wij. We waren met zijn 3en in mijn klasse. De keurmeester vind mij een goede vertegenwoording van mijn ras. Nou dat is maar weer een mooi compliment! Maar het maakte me geen 1e. Snappen jullie dat nou? Ik werd 2e. Natuurlijk nog super mooi, maar 1e is mooier. Ach ja, heb wel weer een U te pakken. En dat is toch het beste wat je halen kunt...... toch? Hoef pas over 2 maanden weer te showen. Ga nog wel lekker op vakantie met iedereen. Laat nog wel weten hoe het verder gaat, natuurlijk ook met mijn nieuwe broertje.
Een lik van Franky

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Franky
Nou wij vinden een 2e plaats ook een felicitatie waard hoor.
Van harte gefeliciteerd hoor.
Nou geef je vrouwje een knuffel en tot woensdag.

groetjes jacqueline en sean