JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

zondag 5 april 2009

Nog 1 week!!!

Hallo Allemaal,

Nog 1 week en dan is het weer zover. De show in Leeuwarden. Jamie zou ook mee gaan doen, maar zijn ballen willen niet meewerken. En zonder mag je niet meedoen. Gelukkig zijn die van mij wel ok! Deze week heb ik weer videotraining. Kunnen we weer kijken wat beter kan voor 2e paasdag. Er doen volgens mij 22 mopsen mee. Zijn weer aardig wat vriendjes dus. Ga proberen de goede resultaten van dit jaar door te zetten. Maar je weet natuurlijk nooit hoe het loopt. Het is vandaag weer een lekkere dag en ga zo met mijn vriendjes buiten spelen. Voor de rest wil ik niet teveel doen. Hou wel van een beetje luieren. En ik moet genoeg energie hebben voor volgende week.

Een lik van Franky

Geen opmerkingen: