JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

maandag 29 september 2008

Het Begin...........!!!

Hallo,
Het begon allemaal met rondjes lopen in een hal, op een tafel getild worden en dan ook nog iemand die voelt of ik wel een echte man ben. Heel apart vond ik dat. Na een paar keer kreeg ik door dat dat dus ringtraining was. Maar ja,ik wist nog niet waarvoor. Tot de dag dat ik met mijn baasjes in Leeuwarden kwam. Al die honden en aparte luchtjes. Ik vond het doodeng!!! Mijn baasjes hadden alles bij de ring geinstalleerd,ik kreeg mijn lijntje om, en toen viel het kwartje. Ringtraining!!!!! Met heel veel honden. Gezellig!!! Er kwamen nog meer moppies die meededen. Dit was de 1e keer dat ik mijn zusje ook weer zag. Vond het heel spannend in de ring. Al met al werd ik toch nog 4e. De 2e keer had ik het direct door. HaHaHa!!! Ik werd gewassen de dag vantevoren. De stoelen werden in de auto gezet samen met mijn bench. Ik had het echt aldoor. We gingen weer naar ringtraining. Maar dan met heel veel honden. Aangekomen in Arnhem, werd ik toch wel een beetje zenuwachtig. Volgens mij moest ik toch iets beter mijn best doen dan bij de training. We gingen de ring in en ik mocht direct op de tafel. Dit was de 1e keer dat een man tussen mijn benen in zat te voelen. Bah!!! Maar ja.................. Alles voor het goede doel!!! Ik werd 1e in mijn klasse en mocht nog een keer. Heel apart. En toen werd ik ook nog reserve. Grappig he!!! Daarna ben ik heel goed mijn best gaan doen bij de ringtraining. Want ik wou wel weer. Gelukkig vond Nicole het ook heel leuk. Dus schreef ze me weer in voor Uden en voor Rotterdam en voor Zwolle en voor Maastricht en voor de rest van het jaar eigenlijk al. Ga jullie op de hoogte houden van alle ontwikkelingen op show gebied. En ook over gewone dingen natuurlijk!!!!
Een lik van,
Franky

Geen opmerkingen: