JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

zaterdag 27 september 2008

Uit Maastricht!

Hallo allemaal,
Ben weer terug uit Maastricht. Het was een vermoeiende dag,veel contacten gelegd met collega showers en hun baasjes. Mijn fokker was er ook,samen met mijn zusje en 2 vrienden. Ik liep met nog 4 mopsen in de jonge hondenklasse. Heb heel erg mijn best gedaan, maar die mevrouw die steeds naar me zat te kijken,vond dat ik op de 3e plaats moest. Wel met een U. Mijn vrouwtje was gelukkig wel heel erg blij. Ben nu wel heel erg moe, en ga zometeen lekker slapen. Vertel jullie binnenkort meer over mijn showcarriere.
Een lik van Franky

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha stoere, moooie man!
Goed gedaan in Maastricht! Ze wilden mij ook meenemen naar die shows maar dat is sneu voor de andere bullies! Ik ben natuurlijk onweerstaanbaar.....onuitstaanbaar!Groeten aan die baasjes van je en suc6 bij je volgende show! Een poot uit Cuijk!

Anoniem zei

Wat een mooie man ben jij! Kom je ook een keertje show lopen in Bonaire? Je bent vast de enige in je soort, het ras wat hier loopt heb ik voor de duidelijkheid maar Bonairiaans ras genoemd, groot hooft kleine pootjes!
Kuzzzz

Bianca zei

Dag mooie man!
Helemaal in Maastricht geweest, pfff das een eind rijden! Ik vind dat je de eerste plaats had moeten hebben! Volgende keer ga ik wel mee de ring in, dan win je zeker :-)
Kom je snel weer spelen, want dan zie ik die lekkere zus van je weer ha ha.
Knuffel van
Dao