JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

woensdag 29 oktober 2008

Franky goes..........Bleiswijk

Hallo allemaal,
Zondag gaan we naar Bleiswijk. Hoop dat het beter gaat dan vorige week. Ga wel weer mijn allerbest geven. En de sterren van de hemel lopen! Volgens mij komt mijn zusje ook weer, dat word weer gezellig. Mijn mooie haren moeten nog gewassen worden en een beetje bij geknipt. En vrijdag gaan we heel erg goed oefenen bij ringtraining. En dan maar duimen voor zondag! Laat jullie zondag weten hoe het is gegaan.
Een lik van Franky
p.s:vandaag ben ik 2 jaar geworden. Word alleen maar knapper.

1 opmerking:

Bianca zei

Nog gefeliciteerd manneke, heb je wel kadootjes gekregen van je vrouwtje?