JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

zondag 26 oktober 2008

Uit Utrecht

Hallo allemaal,
Dit was me het dagje wel hoor! Kreeg in de wandelgangen al te horen dat wij(Ned.mopsen)hier niks te zoeken hadden. Dat kon ik niet geloven natuurlijk, en heb gewoon mijn best gegeven. Maar het mocht niet baten. Ik werd 3e met een zg. En de mops die eigenlijks moest winnen werd nr.2. Wel met een u. En dan hond nr.1. Dat was niet te geloven. Hij was enorm. Aan alle kanten! Leek wel een kruising shar pei. En dat wint dan de dag. Ach ja, we waren weer een dagje weg met zijn allen. Dat is wel het belangrijkste. En gezellig was het ook weer. Weet nu wel dat als deze mevr. van Brempt weer keurt, ik Nicole wel effe zal vertellen dat ik niet ga. Zonde van het geld. Zijn er mooi met zijn 3en tussenuit geglipt. Waren om half 3 alweer thuis. Ga nu lekker relaxen.
Een lik van Franky

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja het show wereldje is hard en vaak erg raar Franky!

Ach weer een ervaring rijker moet je maar denken ;-)

Bianca zei

Hey Franky,
Tja das weer een groot nadeel van keuringen, de mogelijke persoonlijke voorkeuren en bevooroordeeldheden van de keurmeesters. Nou ik vind je de mooiste mops die ik ken (buiten mijzelf) en als je minder dan een U krijgt, dan ligt dat aan de keurmeester!
Volgende week beter.
xxx

Bianca zei

was en berichtje van je vriendje Dao, ik ging even te snel, maar ja ben ook niet zo slim...