JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

donderdag 26 november 2009

Naar Amsterdam geweest.......

Hallo allemaal,

Das apart he! Ben vandaag naar Amsterdam geweest. Niet voor een show, maar voor een fotoshoot! Ja, jullie lezen het goed. Wij zijn fotomodel! Samen met de Brittyard's, hebben Jamie en ik geposeerd voor het blad Linda. Rico was ook mee, maar mocht helaas niet op de foto. Paste niet zo mooi met al die beiges. Half februari komt het blad met ons erin in de winkel. De fotoshoot was in museum van Loon aan de keizersgracht in Amsterdam. We hebben niet eens binnen geplast. Erg netjes van ons vond Nicole. Ik mocht in een erg leuk mandje zitten. Af en toe was het wel lang wachten, maar dat moet je er maar over hebben. Nu gaan we zaterdag weer naar Amsterdam, maar dan voor de show. Zo rijden we wat af op het moment. Gelukkig hebben we heerlijke mandjes in de auto. Kan ik lekker uit rusten van mijn drukke leven. Laat jullie zaterdag weten hoe het is gegaan op de Winner.

Een lik van Franky en Co.

2 opmerkingen:

Bianca zei

Echte modellen dus!!! Jullie zijn dan ook echte hunks. Ik wacht met spanning op het blad!!!

jacqueline en sean zei

Wat leuk!!! Jullie worden echte modellen zo.
Nou als het blad uit is zal ik de foto's even bewonderen.

tot gauw