JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

zondag 13 december 2009

Heen en terug uit Brussel!

Hallo Allemaal,

Wat een chaos in Brussel. Was de kluts helemaal kwijt. We liepen in verschillende groepen. De 1e groep was beige, dan zwart en dan abrikoos. Volgens mij was mevr. de keurmeester af en toe de kluts ook een beetje kwijt. Al met al waren de resultaten zo slecht nog niet. Rico is 1e U geworden in de jeugdklasse. Ik ben 2e U geworden in de openklasse en Strawberry 2e U in de kampioensklasse. Onze vriend Oberon was 2e U in de kampioensklasse en Pernilla 1e U. Dus zo gek is het nog niet gegaan. Volgende week maandag gaan we naar Wychen. Das een belangrijke, want het is de laatste van dit jaar. En dan is het tussen mij en een andere knappe mops, wie beste reu van 2009 word. En dat vind ik wel mooi bij mijn naam passen!!!

Tot volgende week.

Een lik van Franky

Geen opmerkingen: