JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

maandag 7 december 2009

Terug uit...........Den Bosch

Hallo allemaal,

Was gister te moe om nog wat te vertellen. Nu nog steeds wel wat, maar ga zo toch lekker met Nicole op bed. De paps is weer van huis en dat is altijd slaapfeest. Gister was weer een dag die we niet snel gaan vergeten. Rico mocht voor mij de ring in. En hij deed het erg goed al zeg ik het zelf. Rico kreeg als enige een U. En hij werd dus 1e met zijn eerste jeugd CAC. We waren erg trots. Dit was wat Nicole graag wou voor deze dag. Ik mocht ongeveer een kwartier later de ring in. Er was weer aardige concurentie. De keur mevrouw had moeite met kiezen en steeds moest ik weer op en neer met een andere mops. Toen kwam ze op Nicole aflopen en gaf haar een hand. Ik was weer 1e in mijn klasse. Nicole was zo blij!!! Maar dat betekende ook dat ik tegen Rico moest lopen voor beste reu. Gelukkig wou Monique met hem lopen. Voor zover dat dat ging. Hij let alleen maar op zijn mamma. Toch ging het best redelijk. Na even wikken en wegen, kwam ze weer op ons af. Ik kon Nicole haar hart haast horen kloppen. Ja hoor, weer beste reu. En dit was het laatste punt dat ik moest hebben. Ik ben nu NL Kampioen. Das best wel stoer toch!!! Nicole is helemaal dol. Nu moest Nicole alleen nog met Strawberry lopen. En hoe kon het ook anders, ze werd 1e in haar klasse. Nu moest ze voor beste teef. En ook dat won ze. Een dilemma dus. Ik en Strawberry moesten tegen elkaar. Gelukkig wou iemand anders met haar lopen. Zodat Nicole mij kon voorbrengen. Helaas was ik niet opgewassen tegen al dat vrouwelijk schoon. Gelukkig was Nicole niet teleurgesteld. Onze dag kon al niet meer stuk. Rico zijn 1e jeugdpunt en ik KAMPIOEN. Strawberry moest nog wel naar de erering. Alleen vond die meneer de keurmeester mopsen volgens mij niet zo leuk. Ze waren 3 minuten in de erering en ze konden er alweer uit. Helaas!!! Volgende week gaan we naar Brussel! Ben zeer benieuwd hoe het er daar aan toe gaat.
Tot volgende week.

Een lik van Franky en Co.

1 opmerking:

jacqueline zei

Hey Franky

Nog gefeliciteerd met je NL Kampioenschap.
En volgende week naar Brussel toe maar,Spannend!!!

Nou wens jullie alvast veel succes!!!

xxx jacqueline en sean