JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

zondag 7 november 2010

Terug uit..............Bleiswijk

Hallo allemaal,

Gister naar de show geweest in Bleiswijk.
Er waren 21 mopsjes ingeschreven en gelukkig waren we redelijk op tijd aan de beurt.
Rico mocht als 1e de van ons de ring in en was alleen en dus 1e U. HiHi! Daarna was ik aan de beurt en ook ik was alleen en dus ook 1e U.
Toen moesten we voor beste reu van de dag. En Nicole dacht toch echt dat dat wel weer Rico zou worden, maar helaas dacht deze keurmeester daar anders over. Balen!!!
Gelukkig kreeg hij wel het reserve! En Ik ik had helemaal niks.
Die Rico heeft mij echt gepasseerd, maar dat is hem ook wel gegund.
Direct na de beste reu mocht Toto de ring in en ook zij was alleen.
Ze kreeg de titel van beste Baby. En dus mocht ze later terug de ring in met alle beste baby's van die dag.
Er waren rond de 30 of misschien wel meer baby's. Onze Toto werd geselecteerd bij de laatste 9. Van die 9 moesten er weer 3 afvallen. En daar zat ze niet bij. En toen werd er geplaatst. Geen 6, 5, 4, 3 oh jee ze moesten nog een rondje lopen. Werd ze 2e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goed he, onze kleine terror.
We zijn allemaal zeer trots op haar.
Nu hoeven we pas weer over 2 weken, dan is de winner!!!

Een lik van Franky

Geen opmerkingen: