JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

zondag 12 december 2010

Terug uit..................Zaltbommel

Hoi Allemaal,

Ben niet elke keer meer op mijn blog aan het vertellen.
Het zal ook wel wat minder gaan worden, daar ik gister mijn laatste show heb gelopen.
Nicole vind het niet meer nodig dat ik mee ga volgend jaar:(
Ik ben nu NL kampioen en meer kan ik hier niet halen. Ze zal eerst alleen met de dames gaan en later mag Rico weer mee. Hij hoeft volgend jaar vanaf begin mei alleen nog maar een reserve te halen en dan is hij NL kampioen. Tot die tijd blijft hij ook thuis.

Gister zijn we naar Zaltbommel geweest voor de clubmatch. Het was niet zo druk als vorig jaar, maar toch waren er 66 mopsen. Altijd weer leuk om te zien, al die moppies bij elkaar.
Shamira was als eerste aan de beurt en ze deed goed haar best! Ze mocht bij het 2e bordje gaan staan en Nicole was heel trots op haar. Toen was Toto aan de beurt en die sjeesde zoals gewoonlijk weer door de ring. Ze kreeg een VB, maar mocht niet blijven, en moest met nog een paar de ring verlaten.
Toen was het de beurt aan Rico, voor hem stond er nog al wat op het spel, hij moest namelijk winnen voor de puntentelling.
Gelukkig werd hij 1e in zijn klasse en hij moest dus later weer terug komen.
Ik was vrij snel daarna aan de beurt en ook ik werd 1e in mijn klasse. Nicole was zeer blij.
En ook ik mocht terug komen voor beste reu.
Nicole liep met Rico en mijn vriendin Oegelien(van Oogappel-Diesajn)nam mij voor het lopen voor beste reu.
Er stonden nogal wat mooie mopsen in de ring. We moesten allemaal nog een keer op en neer en een rondje. Nadat iedereen was geweest selecteerde hij Rico en nog een knappe reu. Die moesten samen op en neer lopen. Toen samen nog een rondje en nog een rondje. Toen weer mooi stil staan. En hij maar kijken die Mr. de keurmeester. En toen zei het verlossende woord, Zwart! Nicole was zeer blij! Hier had ze op gehoopt, maar niet verwacht. Nu was het klaar, Rico is nu Beste Reu 2010 en Beste Zwarte Mops 2010. Hij krijgt de bokaal van mij over gedragen voor Beste Reu. Hebben we hem nog een jaar in huis.
Het was een hele gezellige dag, maar wel een lange! We waren ook blij toen we naar huis konden en alles erop zat.

Tot de volgende keer!
Een lik van Franky en Co.

Geen opmerkingen: