JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

maandag 3 mei 2010

Ben uitgehuwelijkt!

Hallo allemaal,

Dit weekend ga ik kennis maken met mijn 1e vrouw.
Het schijnt een erg mooie dame te zijn. Ben zeer benieuwd!!!
Ze heet Daantje Floor van Allemastate, een erg mooie naam. Ik hoop dat ze mij ook een beetje aantrekkelijk vind.
Vind het allemaal erg spannend!
En ook mijn vriend Rico heeft een date te pakken. Die krijgt een mooie dame van Brittyard's.
Nu kennen zij elkaar al, denk dus dat dat wel goed komt. Brittyard's Marit is haar naam.
Nu is ze wel een beetje ouder dan dat hij is, maar ze zeggen wel eens op een oudere fiets moet je het leren.
Hou jullie op de hoogte!

Een lik van Franky

Geen opmerkingen: