JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

zondag 16 mei 2010

Franky goes........Arnhem

Hallo allemaal,

Zaterdag a.s gaan we naar Arnhem.
Er doen volgens mij weer niet veel mannen mee. Snap niet waar al die mannen zijn.
We zijn vrij laat aan de beurt en toch wel 21 mopsen ingeschreven.

Vrijdag ga ik met Nicole weer een keer mee naar showtraining.
Leuk om iedereen weer te zien. En natuurlijk ook goed om weer eens wat kritiek te krijgen.
Volgende week ga ik bij mijn 1e vrouw op visite.
We gaan wat foto's van ons samen maken. Ik was echt te moe om op de foto te gaan toen ze hier bij ons was.

Rico gaat vandaag naar Brittyard's Marit. Ben zeer benieuwd hoe het gaat!!
Tot de volgende keer.

Een lik van Franky

Geen opmerkingen: