JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

zaterdag 22 mei 2010

Terug uit....Arnhem

Hallo Allemaal,

Was een lange wacht vandaag.
We hadden meer dan 50 honden voor ons.
En zijn direct lekker buiten gaan zitten. Het was echt een heerlijke dag!
Om ongeveer half 2 konden de mopsjes beginnen.
Eerst de puppie reuen en daarna de jeugdklasse met natuurlijk Rico in de hoofdrol.
Ze waren nu weer met zijn 3en in de ring.
Maar ja, hij is gewoon de mooiste en dus weer 1e U en JCAC.
Ik mocht iets later de ring in de kampioensklasse met nog 3 andere mooie mannen.
Ik had Nicole al horen zeggen dat ik toch 2e zou worden.
Dit kon ik natuurlijk niet laten gebeuren en ik heb gelopen voor 2.
Het heeft geholpen en Nicole heeft beloofd dat niet meer te zeggen.
Ik werd 1e in mijn klasse.
Helaas kan ik niet tegen die mooie Rico op.
Toen we de ring weer in moesten voor beste reu heeft hij gewonnen.
Nicole was erg blij!!!
Daarna was de beurt aan de teefjes en ook daar kwam 1 mooie dame uit.
Daar mocht Rico tegen strijden voor Beste van het Ras of BOB zoals ze dat noemen.
En of hij dat won!!!
Onze Rico is nu de nieuwe Rooky!
Ik was dat vorig jaar zoals mijn paps dat steeds zegt. Bij zijn hobby zijn hele goeie nieuwkomers een ROOKY.

Over 2 weken gaan we naar Tilburg samen met onze vriend Beer, een bullmastiff.
Tot dan.

Een lik van Franky

Geen opmerkingen: