JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

maandag 28 juni 2010

Terug uit Denemarken

Hallo allemaal,

De reis naar Denemarken was erg leuk. Samen met de Brittyard's ingepakt in een volle auto.
We hebben een paar stops gedaan om een beetje bij te tanken.
Denk dat we rond 5 uur aan kwamen op de camping. S'avonds een bbq bij bloedhonden gehad. Erg gezellig!!!
De volgende dag is Nicole met Jan en Birgit naar de show geweest om een beetje te koekeloeren. En natuurlijk alvast bekijken wat ze aan moest doen en hoe warm het er was voor ons.
Wij hadden oppas bij het huisje. Josette uit Belgie die lette op ons.
Zij heeft s'avonds een heerlijke spagetti(vond Nicole)voor de mensen gekookt. Jammer voor ons, wij mochten niet eens een beetje proeven.
Zaterdag was onze showdag. Nicole was erg zenuwachtig en ik dus ook.
Er waren 19 mopsen in mij klasse. En maar 4 kregen een plaatsing. Helaas ik niet. Maar wel een U.
Rico was direct na mij aan de beurt en hij was ook nog eens de enige zwarte in zijn klasse.
Helaas voor Rico ook geen plaatsing, maar wel een U. In Rico zijn klasse zijn er ook aardig wat uit gestuurd met een ZG.
De enige met een plaatsing is onze vriendin Brittyard's Sirith. Een goeie prestatie.
De rest van de dames had ook U, maar geen plaatsing.
We waren allemaal kapot van de dag. Rico heeft een hele blitse halsband met lijn van Nicole gekregen. Ik heb al een mooie.
S'avonds is er lekker geborreld en niet te laat op bed, want iedereen was kapot.
Zondag rond 10 uur vertrokken en al met al waren we pas om 19.00 thuis.
Hebben nog al file gehad. Das echt nie leuk.
Voorlopig hoeven we niet meer naar de show. Pas weer in augustus.
Ik word eerst nog pappa in juli. Rond Nicole haar verjaardag.

Een lik van Franky

Geen opmerkingen: