JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

zondag 20 juni 2010

Terug uit Uden

Hallo allemaal,

Het was weer vroeg op. Half 6 stond Nicole bij ons, wat wou ik nog graag effe slapen.
Maar ja, als show hond moet je gewoon af en toe vroeg uit de veren.
We waren om 7 uur bij onze vriend Beer. Zijn spullen in de auto gedaan en om kwart over 7 vertrokken.
Beer was vrij vlot aan de beurt en hij stond weer met zijn half broer en nog 1 in de ring.
Gelukkig werd hij weer 1e. Helaas kan Beer niet nog een keer in de jeugdklasse voor het Ned. jeugdkamp.schap.
Toen Beer klaar was voor beste reu te lopen, kon Rico eigenlijks direct de ring in met nog een paar moppies.
Hij werd 2U achter een mooie beige jonge man.
Er waren nog een paar voor mij dus kon ik nog lekker snuffelen aan alle luchtjes op het gras.
Nicole word daar altijd een beetje boos van, want ik ga dan vaak kwijlen en dat wil ze natuurlijk niet.
Ik mocht weer met die Duitse mops in de ring verschijnen en helaas vond de keurmeester hem toch beter. Het hondje uit Rico zijn klasse werd beste reu en dus mocht Rico ook weer de ring in. Hij werd reserve.
Een mooie afsluiting van de jeugdklasse voor hem, want daar is hij nu te oud voor.
Alleen in Denemarken mag hij nog in die klasse. Daar vertrekken we donderdagochtend naar toe.
Spannend!!!

Een lik van Franky

Geen opmerkingen: