JCH.Federico vom Ulmer Haus Beste Zwarte Mops en Beste Reu 2010

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

JCH.Federico vom Ulmer Haus Best Reu CAC

Catootje van Oogappel-Diesajn

Catootje van Oogappel-Diesajn

Dag gekke en lieve Jamie 13-09-2008 30-01-2011

zondag 6 juni 2010

Terug uit....Tilburg(Hulten)

Hallo allemaal,

Wat een warme dag was het vandaag. Haast te heet om te showen.
Maar ja, als we er zijn dan gaan we er ook voor.
Onze vriend beer was vrij vlot aan de beurt. Wij vonden hem echt de mooiste van de 3.
Helaas vond mn. keurmeester dat niet. Beer werd 3e ZG. Wij zijn het er niet mee eens, but who cares!
Wij, de mopsen, konden rond half 12 van start. Rico mocht voorop met nog een knapperd in zijn klasse. Rico werd 1e U en mocht nog een keer voor beste reu.
Ik had weer die mops uit Duitsland in mijn klasse en weer heb ik hem verslagen. Lekker puh!!!
Maar van Rico kan ik maar niet winnen?!
Toen we voor beste reu gingen heeft hij mij weer verslagen.
Er waren nog 8 teefjes die moesten en ook daar werd een mooie zwarte dame beste teef.
Dit was toch iets teveel voor Rico en BOB is hij dus niet geworden. Geen erering!
Gelukkig vond Nicole want het was zo warm en er dreigde regen en dus mochten we zelfs om 2 uur naar huis.
Anders was het wel 5 uur geworden voor we weg konden.
We gaan over 2 weken naar Uden.

Een lik van Franky en Rico

Geen opmerkingen: